اخبار و مقالات

مزیت‌های تخته وایت برد شیشه‌ای

مزیت‌های تخته وایت برد شیشه ای

مزیت‌های تخته وایت برد شیشه ای

سطوح شیشه‌ای قابل نوشتن، امروزه در ساختمان سازی نیز استفاده می‌شوند، اما کاربرد آن‌ها تنها برای زیبایی نیست. از آنجایی که این محصولات را با رنگ RAL تولید می‌کنند، روان بوده و برای استفاده‌ی محصلان و کارمندان مفید است. علاوه بر این، این راهکاری پایدار برای آن‌هایی است که از نظر اقتصادی نیازمند یک جایگزین هستند، چرا که این محصولات جایگزینی عاری از پلاستیک و با دوام را فراهم می‌کند. بسیاری از افراد تخته وایت بردهای شیشه ای را جایگزینی برای وایت برد یا تخته سیاه می‌دانند چرا که تمیز کردن آنها ساده‌تر بوده و می‌توان از آن‌ها در شرایط سازگارتری استفاده کرد و البته که از نظر سبک، نوین و از نظر علم زیبایی‌شناسی، تازه و جدید نیز هستند.

صفحه یادداشت شیشه‌ای

مطالعات اخیر نشان داده‌اند که استفاده از یک سطح کاملاً سفید در محیط یادگیری می‌تواند برای افرادی که در خواندن دچار مشکل هستند، مشکل ساز شود. بر اساس مقاله‌ی موسسه‌ی آیرلین ، خواندن از روی یک سطح سفید، می‌تواند ناراحت کننده باشد و برای درک متن، اغلب مستلزم مطالعه‌ی مجدد است. هنگام صحبت از وضوح نوشته، اعداد و نوت‌های موسیقی، استفاده از یک زمینه‌ی خاکستری یا رنگی، پایداری سطح را بیشتر می‌کند. تخته وایت بردهای شیشه ای به صورت مات نیز در دسترس‌اند؛ سطح انعکاس (تابش خیره کننده) این تخته‌ها نسبت به دیگر سطوح کم‌تر است(انعکاس از سطح صفحه نیز ممکن است بر مطالعه موثر باشد).

مزایای تخته وایت بردشیشه ایبرای محصلان مبتلا به دیس‌لکسی و سایر اختلالات یادگیری شناختی

تخته وایت بردشیشه ای همچنین می‌تواند برای محصلان مبتلا به دیس‌لکسی سودمند باشد. این محصلان عموما در خواندن و نوشتن از روی تخته سیاه و وایت برد، دچار مشکل هستند. موسسه‌ی تحقیقات دیس‌لکسی، کشف کرد که نیمی از کودکانی که دچار مشکلات یادگیری هستند، هنگام خواندن، علائم دیداری دارند که می‌تواند موجب سردرد، کاهش تمرکز و سردرگمی آنها شود. استفاده از سطح گچی یا سطحی که کاملا سفید نیست، می‌تواند به طور بالقوه در مبارزه با این مشکلات کمک کننده باشد. سطوح شیشه‌ای با کاهش انعکاس به دیس‌لکسی و دیگر اختلالات یادگیری شناختی کمک می‌کنند.

محیط ]کاری[ خود را بهینه کنید

تخته وایت بردهای شیشه ای همچنین برای بالا بردن سطحِ رنگِ محیط عالی هستند. برخی از تخته یادداشت‌ها، متناسب با زیبایی شناسی یک فضا نیستند. اما صفحات شیشه‌ای، می‌توانند سطحی بی‌نظیر برای تعدیل تمام رنگ‌ها ارائه دهند؛ و این به شما جسارت استفاده از رنگ‌های روشن یا رنگ‌هایی ناشناس را از فهرست رنگ‌های در دسترس RAL خواهد داد.
علاوه بر این، تخته وایت بردهای شیشه ای که در وب‌سایتِ ما در دسترس است با شیشه‌ی ایمنِ سخت، درست می‌شوند و امکان تولید آن‌ها در اندازه و رنگ دلخواه شما نیز وجود دارد، این صفحات به طرزی بی‌همتا در کنار یکدیگر چفت شده تا سطحی پیوسته و طولانی را برای نوشتن فراهم کنند. ما همچنین تخته وایت بردشیشه ای آکوستیک و قابل حملی را فراهم کرده‌ایم تا ضمن ارتقا طراحی فضای یادگیری، بر فضای همکاری نیز بیفزاییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *